середа, 11 березня 2020 р.

Прямолінійний рух

Розробити алгоритм у середовищі Скретч який реалізує наступне завдання.
Траєкторія руху
Користувач вводить швидкість об'єкта (10) кроків, і час руху об'єкта (7) секунд.
Далі програма показує як об'єкт рухається на сцені, відображається "траєкторія" (по факту, свого роду графік залежності між часом, швидкістю і відстанню...) його руху (крива, пряма, варіативно), а також виділяються точки в яких він знаходиться через кожну секунду після початку руху.

Так для даних 10 кроків в секунду за час 7 секунд на сцені мала би отримуватися лінія довжиною 70 кроків і 8(?) точок через кожну секунду руху... 

Примітка: Можна використати табличний процесор і реалізувати задачу в його середовищі.

Варіації для захисту роботи:

  • обмеження швидкості
  • обмеження довжини шляху
  • вибір кута сторони в яку йти
  • вибір кута на який потрібно повернутися перед початком руху
  • пінпонг режим - при досягненні краю сцени обєкт відбивається
  • **зупинка при контакті з перешкодою


Немає коментарів:

Дописати коментар