Траєкторія руху
Користувач вводить швидкість об'єкта (10) кроків, і час руху об'єкта (7) секунд.Далі програма показує як об'єкт рухається на сцені, відображається "траєкторія" (по факту, свого роду графік залежності між часом, швидкістю і відстанню...) його руху (крива, пряма, варіативно), а також виділяються точки в яких він знаходиться через кожну секунду після початку руху.
Так для даних 10 кроків в секунду за час 7 секунд на сцені мала би отримуватися лінія довжиною 70 кроків і 8(?) точок через кожну секунду руху...
Примітка: Можна використати табличний процесор і реалізувати задачу в його середовищі.
Варіації для захисту роботи:
- обмеження швидкості
- обмеження довжини шляху
- вибір кута сторони в яку йти
- вибір кута на який потрібно повернутися перед початком руху
- пінпонг режим - при досягненні краю сцени обєкт відбивається
- **зупинка при контакті з перешкодою
Немає коментарів:
Дописати коментар