Траєкторія руху
Користувач вводить швидкість об'єкта (10) кроків, час руху об'єкта (7) секунд та прискорення (10 кроків за секунду).Далі програма показує як об'єкт рухається на сцені, відображається "траєкторія" (по факту, свого роду графік залежності між часом, швидкістю і відстанню...) його руху (крива, пряма, варіативно), а також виділяються точки в яких він знаходиться через кожну секунду після початку руху.
Так для даних 10 кроків в секунду за час 7 секунд та прискоренням 10 кроків на сцені мала би отримуватися лінія довжиною розбита точками на відрізки, кожен наступний довший за попередні ...
Примітка: Можна використати табличний процесор і реалізувати задачу в його середовищі.
Варіації для захисту роботи:
- обмеження швидкості
- обмеження довжини шляху
- вибір кута сторони в яку йти
- вибір кута на який потрібно повернутися перед початком руху
- пінпонг режим - при досягненні краю сцени об'єкт відбивається
- **зупинка при контакті з перешкодою
Немає коментарів:
Дописати коментар